loading...
شعرانه ها/سایت تفریحی سرگرمی
درباره سایت



با عرض سلام خدمت باز دید کنندگان گرامی


از این که به این سایت  سر میزنید و با نظراتتون ما


رو در هرچه بهتر کردن این سایت همراهی


میکنید کمال تشکر را دارم



دوستانی که قدم رنجه میکنید


و به وب خودتون سر میزنید


حتما درباره مطالب نظر بدید



و با نظراتتون مارا خوش حال کنید


با تشکر (مدیریت سای شعرانه ها)



( توجه ) این وب از این پس به روز میشود  ( توجه )



متن آهنگهای جدید ایرانی این سایت در ستاد سازماندهی ثبت شده است متن آهنگهای جدید ایرانی - پرشین لیریکس


 

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
سلااااااااااااااااام 2 381 charly
جملات حکیمانه.... 3 432 sheraneha
اس ام اس ولادت حضرت علی (ع) 2 329 sheraneha
معرفی شرکتهای برتر خودرو سازی جهان 8 699 sheraneha
آوای انتظار همراه اول آلبوم دیگه میرم از مجید خراطها 0 242 sheraneha
دانلود کتاب نیاز انسان امروز دکتر شریعتی..... 0 254 sheraneha
ضرب المثل جالب مردم ژاپن 2 342 sepidgol
زیارت نامه ی مدیرگروه LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL =)) 2 482 sepidgol
لطیفه های خنده دار و طنزهای خواندنی 0 278 sheraneha
استاتوس های بانمک 0 282 sheraneha
طنزنوشته های جدید خنده دار و باحال 94 3 360 sheraneha
طنزنوشته های الکی و مثلا و جوک های جدید خنده دار 2 371 sheraneha
سال 1934 مبارک 6 413 sheraneha
درخواست متن آهنگ 10 573 sheraneha
آهنگ های پیشواز ایرانسل و همراه اول از آلبوم مدار بی قراری 0 241 sheraneha
اس ام اس ها و جوک های کوتاه خنده دار و بامزه 0 254 sheraneha
تست هوش جالب..... 0 332 sheraneha
نظرسنجي‏؟؟‏!‏‏!‏؟؟ 3 319 sheraneha
اطلاعیه جدید سایت(حتما بخوووووونننننید) 2 319 sheraneha
آتش عشق / حمید مصدق : ) 3 418 sheraneha
mamali بازدید : 303 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (1)

واقعا مشکل مردم ما الان شکل موی بچه های ماست
خوب بچه ها دوست دارن موهاشونو هر جوری بزارن به منو تو چه ربطی داره
دولت باید بیاد اقتصاد رو سامان بده
فضای کشور رو آرامش ببخشه
امنیت روانی درست کنه
پشتیبانی بکنه از مردم
مشکل مهم جوانهای ما اینه که مدل موشون رو چه جوری بزارن و دولت هم نمیزاره
الان مشکل کشور ما اینه که مثلا فلان دختر ما فلان لباس رو پوشید
یا الان مشکل کشور ما اینه
یعنی مشکل مردم ما اینه

میخوام روشنی عقدمو خاموش کنم ولی نمیتونم حرفاتو فراموش کنم
وقتی قلم و کاغذم توی دست من بود پس مینویسم نامه ای به رییس جمهور
میخوام روشنی عقدمو خاموش کنم ولی نمیتونم حرفاتو فراموش کنم
وقتی قلم و کاغذم توی دست من بود پس مینویسم نامه ای به رییس جمهور

با عرض سلام خدمت رییس جمهور محترم
واسه گفتن این حرف میشمرم فرصتو مغتنم
تو که گوش میکنی به حرف هر سلیقه ای
میشه وقتتو به من بدی چند دقیقه ای
من نگرانم واسه تاریخ تحریف شده
واسه مغز جوونایی که تحریک شده
درد ما دوا نشد دکتر مملکت
که شعاراتون هم بدتر به ماها حمله کرد
مخم بیداره ولی ترجیح میدم باشه تو خواب
تا اینکه سینه ام بشه سنگ قبر آرزوهام
عمر من رفت به درک واسه نسل بعد
میخونم مثل اینکه فعلا به ما وصل درد
وصله کرد تیکه غمو بسکه من
میبینم نابغه هامون هم شدن نسل گرد
هیچ وقت تصور نمیکردم بشیم اینطوری
که داشته باشیم میلیونها جوون دین گریز
ملت خلاف میکنن تا برن زندون واسه جای خواب
خیلیها وقتی مردن عکسشون بدرقه نشد با یه قاب
میدونم حرفای من میخوره تهش به بن بست
ملت میرن مسجد هنوز تا کفش بدزدن
بخدا این همه ادعا نیشخند داره
ایران صادر میکنه دختر هیجده ساله
رو زمین نشستی فکر کردی که اوج پس
امید من به نجات در حد معجزست
تو خودت خوب میدونی چقدر شده درگیری زیاد
بخدا قرآن روی طاقچه گردگیری میخواد
فقط شعار که دنبالش هستین فقط تا ما
بشینیم قرآن به دست بکنیم فقط دعا
سند حرف منه چهره سطح شهر
یه چرخ بزن تو دوی نصف شب به بعد
نفس بکش این آسفالته که بوی خون میده
دقت کن یه جوون داره اون گوشه جون میده

میخوام روشنی عقدمو خاموش کنم ولی نمیتونم حرفاتو فراموش کنم
وقتی قلم و کاغذم توی دست من بود پس مینویسم نامه ای به رییس جمهور
میخوام روشنی عقدمو خاموش کنم ولی نمیتونم حرفاتو فراموش کنم
وقتی قلم و کاغذم توی دست من بود پس مینویسم نامه ای به رییس جمهور

تو گفتی دولت من دولت آرامشه
که ذهن مردم واسه حمایتت آماده شه؟
وسعت فکر منه از خزر تا خلیج فارس
نمیخوام ازمن بگیرنش بشه دریچه باز
برای بد شدن اوضاع و برای جنگ

حرفش مال تو عواقبش برای من
هنوزم بهت زده مو نشستم من به حیرت
که چرا جای خون نیکوتینه توی رگ غیرت
کاشکی منم محافظ داشتم که دورم وای میسادنو دم میزدم از امنیت
ولی خیلیها دنبالم هستم الان
که منو بگیرن یا که در رم از دست کلان
که اینم شده زنده بودن
حرفامو تموم میکنم میتونی قبولش کنی
یا به گرفتنم ظاهرا تمومش کنی
ولی بدون اگه بگیرم حتی خوی حیوون
قلمم با قدرت می چرخه حتی توی زندون

میخوام روشنی عقدمو خاموش کنم ولی نمیتونم حرفاتو فراموش کنم
وقتی قلم و کاغذم توی دست من بود پس مینویسم نامه ای به رییس جمهور
میخوام روشنی عقدمو خاموش کنم ولی نمیتونم حرفاتو فراموش کنم
وقتی قلم و کاغذم توی دست من بود پس مینویسم نامه ای به رییس جمهور

 

(متن آهنگ نامه ای به رییس جمهور) (بهرام)

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط xman در تاریخ 1393/06/30 و 14:40 دقیقه ارسال شده است

سلام.
وبسايت قشنگي داريد
به من هم سر بزنين.من دوتا سايت دارم.
1.yoursite.samenblog.com قبلا من فقط تو اين سايت موزيک ميزاشتم اما الان موضوع رو عوض کرد.و داخلش همه چي ميزارم.شما هم ميتونين تو ي اين سايت من مطلب بزارين.در بالاي قالب قسمت ارسال مطلب.در ضمن مطالب که شما ارسال ميکنين با اسم خود شما ثبت ميشه.
2.roid-dl.ir من در اين سايت نرم افزار و بازي اندرويد را قرار ميدهم.
راستي شما هم ميتونين از مطالب سايت من کپي کنيند فقط اگز ميخواهيد کپي کنيد منبع يادتوننره.
منتظر بازديد و نظرات شما در سايت هاي خودم هستم.اگه ميشه و ميتونين مطلب هم بگذاريد.با تشکر.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
شعرانه ها/سایت تفریحی سرگرمی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • محل تبلیغات

    پخش اختصاصی

    مجموعه عناوین کاربری

    نمونه در انجمن سایت

    مجموعه فریم های عاشقانه

    با کیفیت عالی

    متن اهنگ رویای خیس

    مهدی شعبانی

    مجموعه فریم های عاشقانه 2

    با کیفیت عالی

    متن اهنگ زمستون

    مهدی شعبانی


    آمار سایت
  • کل مطالب : 841
  • کل نظرات : 173
  • افراد آنلاین : 105
  • تعداد اعضا : 51
  • آی پی امروز : 467
  • آی پی دیروز : 92
  • بازدید امروز : 4,093
  • باردید دیروز : 114
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 7,164
  • بازدید ماه : 7,164
  • بازدید سال : 56,573
  • بازدید کلی : 878,853
  • کدهای اختصاصی

    اسکرول بار

    نرم افزار های کاربردی












    عکس های خوانندگان

    یاس (سری سوم)


    مازیار فلاحی (سری اول)


    علی عبدالمالکی(سری اول)


    مرتضی پاشایی(سری اول)


    محسن یگانه(سری اول)


    علی تکتا(سری اول)


    سیاوش قمیشی(سری اول)


    علیرضا طلیسچی(سری اول)


    داریوش(سری اول)


    امیر تتلو(سری اول)


    امیر خلوت(سری اول)


    صادق(سری اول)



    شهاب تیام(سری اول)


    شهاب رمضان(سری اول)


    بهنام صفوی(سری اول)


    رضا صادقی(سری اول)


    رضا شیری(سری اول)


    شادمهر عقیلی(سری اول)



    حصین(سری اول)


    افشین اذری(سری اول)


    افشین(سری اول)


     محمد بیباک(سری اول)


    بابک جهانبخش(سری اول)


    رامین بیباک(سری اول)